Totalul afișărilor de pagină

Powered By Blogger

miercuri, 25 iulie 2012

Totul e bine cind se termina cu bine

A trecut ceva timp de la ultima postare, perioada in care s-au mai intamplat cateva lucruri bune dar si unele mai putin placute, si anume:

15-05-2012 efectuez al treilea PET-CT care si acesta evidenţiază ca nu mai sunt tumori active, deci lucrurile merg in directia buna, dar in schimb mi se aduce la cunostinta ca am o coasta si sternul fisurate cat si un calcul de 30 mm in vezica urinara.
La coaste banuiam ca am ceva, pentru ca in urma cu trei saptamani cazusem in curte cu caruciorul, si am avut ceva dureri in spate in partea dreapta, dar norocul meu ca nu a fost grav iar la momentul acesta sunt refacut total.
Cit despre piatra de la vezica banuiam ca e ceva, deoarece am avut sonda urinara aproape doi ani jumate, dar nu credeam ca este asa mare. Dupa un consult la medicul urolog am stabilit ca ma voi opera cit de curand, pentru indepartarea acesteia.
Intre timp in toata aceasta perioada mentionez ca am fost la control medical din trei in trei luni.
Dupa ce voi scapa si de acel calcul (piatra) de la vezica, sper sa pot continua recuperarea locomotorie.
Recuperarea as vrea sa o continui la o clinica din Romania dotata cu una dintre cele mai noi tehnologi in materie de recuperare locomotorie, respectiv apartul numit lokomat, dar pentru asta mai am nevoie de ceva bani, deoarece costurile sunt destul de ridicate 2500 euro/luna, iar la mine este necesar cel putin trei luni de recuperare de tipul acesta .

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu